INFORMACJA O POSIEDZENIU RADY LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA „JAGIELLOŃSKA PRZYSTAŃ”

Przewodniczący Rady Lokalnej Grupy Działania „Jagiellońska Przystań” zawiadamiam, że w dniu 25.04.2018 r. o godz. 9.00 w Biurze LGD przy ul. Harcerskiej 8, 21-200 Parczew, odbędzie się posiedzenie Rady w sprawie oceny wniosków złożonych w ramach naborów przeprowadzonych przez LGD w terminie 12 – 26.03.2018 r.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Wybór komisji skrutacyjnej.
  5. Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naborów przeprowadzonych przez LGD.
  6. Przeprowadzenie procedury wyłączenia z oceny – złożenie deklaracji bezstronności i poufności.
  7. Przedstawienie przez Przewodniczącego Rady wyników wstępnej weryfikacji wniosków przeprowadzonej przez Biuro LGD oraz dokonanie rozstrzygnięcia Rady w odniesieniu do wyników tej weryfikacji.
  8. Przeprowadzenie procedury oceny wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naboru prowadzonego przez LGD.
  9. Podjęcie decyzji o wyborze operacji do finansowania.
  10. Informacja Zarządu o przyznaniu pomocy przez samorząd województwa na operacje, które były przedmiotem wcześniejszych posiedzeń Rady.
  11. Podejmowanie uchwał w sprawach będących w kompetencji Rady.
  12. Wolne głosy, wnioski i zapytania.